PRIJAVA REGISTRACIJA KOŠARICA
NASLOVNICA
KATALOG
BLOG
BRAND
KONTAKT
FAQ

NARUDŽBE:

Kako mogu naručiti?
Potrebno je registrirati se na hermandesign.hr, dodati željeni artikl u košaricu, prihvatiti uvjete poslovanja, odabrati način plaćanja te ispuniti tražene podatke. Nakon kupovine zaprimit ćete račun na email, a prije isporuke i okvirno vrijeme izrade ili isporuke paketa.

Koji je postupak nakon obavljene kupnje?
Nakon svake obavljene kupnje naručeni artikli se zapisuju i stavljaju u raspored izrade koji se kupcu može komunicirati nakon zaprimljene narudžbe artikala. Ukoliko nekoliko dana nakon kupnje niste zaprimili obavijest o okvirnim datumima izrade ili isporuke, možete nam se obratiti na email info@hermandesign.hr .
Svi proizvodi rade se ručno, po vašoj narudžbi te se kupcu i izradi svakog pojedinog artikla posvećuje maksimalna pažnja. Na neke proizvode čeka se duži vremenski period zbog većeg broja narudžbi, stoga zbog nepredviđenih, izvanrednih situacija može doći do malih odstupanja od datuma izrade ili isporuke koji su naručitelju javljeni, posebno ako se radi o više komada naručenih artikala. Kupac će o tome biti obaviješten u najkraćem mogućem roku.

Mogu li naručiti i proizvode koji se ne nalaze u webshopu?
Za određene artikle koji se trenutno ne nalaze u webshopu postoji mogućnost narudžbe, a i eventualnog plaćanja karticama. Za sve informacije možete nam se obratiti putem emaila info@hermandesign.hr


NAČIN PLAĆANJA:

Mogu li platiti pouzećem?
U webshopu nemamo opciju plaćanja pouzećem.

Zaprimio/la sam upute o plaćanju. U kojem je roku potrebno izvršiti uplatu?
Uplatu je potrebno izvršiti u roku od 72 h od primitka potrebnih podataka za plaćanje. Uplate nakon isteka roka podliježu mogućnosti da traženog artikla više neće biti u ponudi te će se morati stornirati.

Koji je minimalni iznos za plaćanje u ratama?
Minimalni iznos je 500,00 kn.


DOSTAVA

Kolika je cijena dostave?
Cijena dostave je 25,00 kn, neovisno o artiklu, težini i vrijednosti paketa. Dostava je besplatna za narudžbe iznad 1.000,00 kn.

Postoji li mogućnost osobnog preuzimanja paketa?
Radi se o online prodaji, a kako nemamo prodajni prostor, svi se paketi šalju isključivo putem GLS dostavne službe.

Mogu li mijenjati adresu dostave nakon narudžbe?
Ukoliko već niste zaprimili obavijest o poslanom paketu, možete nam se obratiti na email info@hermandesign.hr kako bismo promijenili adresu dostave.

Postoji li mogućnost dostave izvan Hrvatske?
Webshop mogu koristiti isključivo kupci iz Hrvatske i Slovenije. Dostavljamo i u ostale zemlje EU, a zainteresirani nam se mogu javiti na email info@hermandesign.hr


ROK ISPORUKE

Kada će se isporučiti naručeni proizvodi?
U opisu svakog artikla je naveden okviran period koji je potreban za izradu određenog proizvoda. Kako se radi o ručnom radu i izradi po narudžbi, teško je preciznije odrediti dan isporuke, no kupac će biti obaviješten o točnijem vremenu izrade ili isporuke putem emaila ili sms poruke.

Što ako ne zaprimim proizvod u navedenom roku?
Kako se radi o ručnoj izradi proizvoda po narudžbi, postoji mogućnost da se izrada malo oduži, o čemu ćete biti pravovremeno obaviješteni putem emaila. Ukoliko niste zaprimili obavijest o paketu unutar 5 radnih dana od maksimalnog roka koji je naveden prilikom narudžbe, molimo da nas kontaktirate na email info@hermandesign.hr
Ukoliko proizvod niste zaprimili u navedenom roku te želite povrat novca, isti će biti izvršen u roku od 14 radnih dana.

Gdje mogu provjeriti kada mi kupljeni proizvod stiže na adresu?
Možete nas kontaktirati na email info@hermandesign.hr ili na naš Facebook pagefacebook.com/Herman.Design

Mogu li proizvod dobiti do određenog datuma?
Kako se radi o ručnoj izradi po narudžbi, nismo u mogućnosti obvezati se na isporuku do nekog određenog datuma, naročito ako je on raniji od maksimalno navedenog roka isporuke u opisu artikla. Prije kupnje molimo provjeriti koliko je potrebno vremena za izradu željenog artikla. Ukoliko je paket namijenjen za poklon, imamo mogućnost kupnje poklon bona.
Ako ste naručili proizvod koji Vam je bitan za određeni datum, molimo da nas kontaktirate i provjerite 5 radnih dana prije da li može biti isporučen u tom roku. Napominjemo da je ručni rad po narudžbi u pitanju i mogu se desiti određene poteškoće koje mogu utjecati na pomicanje roka isporuke, stoga molimo da se narudžbe obave na vrijeme i sami odlučite o tome da li ćete obaviti narudžbu ako Vam je datum isporuke upitan. Komunikacija s nama, strpljenje i razumijevanje je pri realizaciji svake narudžbe vrlo bitno pa nas uvijek možete kontaktirati i provjeriti kad će se otprema proizvoda moći izvršiti.


REKLAMACIJE I ZAMJENA

Mogu li izvršiti zamjenu paketa?
Zamjena paketa se može izvršiti isključivo ako se radi o pogrešnoj veličini i to o trošku kupca, a naplaćuje se od 30,00 do 35,00 kn, ovisno o načinu plaćanja. Zahtjev za zamjenu artikla se mora podnijeti u roku od 14 dana i to isključivo ukoliko je proizvod nenošen i u originalnom, neoštećenom pakiranju. Zahtjev se šalje na reklamacije@hermandesign.hr i na našu adresu u traženom reklamacijskom roku.
Nije moguća zamjena s drugim artiklima, a niti u slučaju nezadovoljstva bojom. Naime, pri odabiru proizvoda treba uzeti u obzir da postoje odstupanja zbog svjetlosti, kontrasta i u nijansama boja zbog različitog podešavanja monitora i sl.

Mogu li vratiti naručeni proizvod?
Ukoliko postoji nezadovoljstvo naručenim proizvodom, isti se može vratiti u reklamacijskom roku od 14 dana na našu adresu. Potrebno je javiti se na email reklamacije@hermandesign.hr, popuniti reklamacijski listić te vratiti nenošeni proizvod u originalnoj, neoštećenoj ambalaži. Povrat novca će se izvršiti po svim navedenim ispunjenim uvjetima, u roku od 14 dana od trenutka kad zaprimimo paket.

Više informacija možete naći u Uvjetima poslovanja.


OSTALO

Kako mogu izmjeriti opseg zapešća?
Mjeri se krojačkim metrom oko zgloba te se mjera očita na mjestu preklapanja. Napominjemo da ostavljamo do 0,5 cm za komociju, a svaka narukvica ima dvije kopče kako bi se po potrebi mogla regulirati. Ukoliko nemate krojački metar, možete koristiti i savitljivu trakicu, označiti te izmjeriti na ravnalu. Molimo provjeru izmjerenog jer se zamjena zbog pogrešne veličine vrši o trošku kupca.

Mogu li naručiti print ili boju po želji?
Nemamo opciju izrade printa za torbe, novčanike ili narukvice. Kod određenih modela je moguć dogovor oko boje, a za sva pitanja možete nam se obratiti na email info@hermandesign.hr

Možemo li upisati posvetu?
Posveta se može upisati u unutrašnjost torbe (do 150 znakova) ili na poklon bon. Molimo napomenuti prilikom kupnje proizvoda ili nam se nakon kupnje javiti na email info@hermandesign.hr.